19 oktober 2016

Beau-ti-ful

Zoals ik in mijn vorige berichten schreef
maak ik een half jaartje LO's op A4
Het gaat om de scrapkit
die sinds deze maand aan al de kits van 
Scrapdelightis toegevoegd!
Je kunt al deze kits, het zijn er best veel,
allemaal vinden onder categorieën en dan  abonnementen!
Ik wist al van Mariëtte,
dat zij met de kits werkte en best enthousiast was.
Ik was niet veel verder gekomen dan alleen luisteren,
want ik doe voor mijn doen al (te) veel.
Totdat ik eigenlijk moest kijken!
Ik keek werkelijk mijn ogen uit,
alles perfect geregeld en zo keurig!
Ik was van mening dat het scrappen en de winkels op een laag pitje stonden
(wat ook geheel aan mij lag want ik was meer gefocust op het kopen van stofjes
en al het scrappen wat ik al deed kwam uit mijn voorraad kast(en)!!

Mijn eerste kit was Autumn Cheers
(zie dit bericht)

Nu heb ik mijn foto's terug gekregen
en zie hier het resultaat!







ook dit ziet er weer prachtig verzorgt uit
en ik ben reuze blij met de LO,
geen herfst LO, maar wel herfstpapier.
Dat is hoe ik scrap, daar word ik blij van.
Nog blijer van de foto, omdat ik hem met lichte tegenzin 
toch mocht gebruiken van Beau-Jill.
De make-up komt regelrecht uit mijn iPad 
met één druk op de knop.
Want ze is een no nonsens kind,
daar hoort geen make-up bij.
Nu mijn kleinkinderen
grootkinderen zijn geworden zijn fotomomenten
niet meer mogelijk PUNT.
Geen discussie mogelijk.
Dus dank je wel BJ.

♥♥ Groetjes WiLMA ♥♥

5 opmerkingen:

Erg leuk je berichtje, dank je wel...